INSCRIPCIÓ PROVES D’ACCÉS PER AL CURS 2017-2018:

• ENSENYANÇA PROFESSIONAL (convocatòria juny):                 A partir del 15 de maig.
  • ENSENYANÇA PROFESSIONAL (convocatòria setembre):        De l’1 al 15 de juliol.

DATES PROVES D’ACCÉS CURS 2017-2018:

• ENSENYANÇA PROFESSIONAL (convocatòria juny):               24 i 25 de juny, a les 15:30h (segons especialitats)
  • ENSENYANÇA PROFESSIONAL (convocatòria setembre):      4 de setembre, a les 15:30h.

.

Si has decidit estudiar música, has vingut al lloc adequat. Ací tens les assignatures de cada curs i un fum de preguntes que potser en algún moment et faràs. Totes tenen respostes molt sencilles.

I si encara t’ho estàs pensant, a què esperes? No pots deixar passar aquesta oportunitat de passar-t’ho en gran.

Vine a fer música amb nosaltres!!

1 Què es l’ensenyança professional de música?

Es l’ensenyança que va després de l’ensenyança elemental. Té una durada de 6 anys i precedeix al grau superior. Amb ell s’aconsegueix el títol professional de música.

2 Quines especialitats m’ofereix l’ensenyança professional del Centre Profesional Autoritzat d’Ensenyaments Musicals “Districte Marítim” ?

A més de les de l’ensenyança elemental. Tens molt a triar CANT, CLARINET, DOLÇAINA, FAGOT, FLAUTA TRAVESERA, GUITARRA, OBOÉ, PERCUSSIÓ, PIANO, SAXOFÓN, TROMBÓ, TROMPA, TROMPETA, TUBA, VIOLA, VIOLÍ, VIOLONCEL i GUITARRA ELÈCTRICA.

3 Com s’entra en l’ensenyança professional?

L’única manera és superant una prova d’accés. La manera més freqüent és fent eixa prova per accedir al 1r curs, però també es pot accedir a qualsevol altre curs. Trobaràs més informació en un altre fullet

4 Quines assignatures tindré en cada curs?

Ho tens molt fàcil, a la secció Assignatures de la nostra web hi trobaràs tota la informació.

5 Quan són les matrícules?

Les matrícules per a cada curs (no per a la prova d’accés) són abans de juliol.

6 Quants dies a la setmana aniré?

Hi ha un dia molt important en que es trien els horaris.En eixe dia s’apliquen un criteris que intenten fer més lògic el sistema, tenint en compte la càrrega lectiva,l’edat, la distancia, etc

Els primer cursos vindràs probablement 2 o 3 dies i en el 3r i 4t cicle en vindràs 3 o 4.

7 Puc fer dos cursos en un any?

Sí, si demostres poder fer-los, ho pots sol.licitar. Són les ampliacions de matrícula.

8 Si suspenc en juny, hi ha exàmens en setembre?

Ara ja hi ha exàmens per a tots els cursos d’ensenyança professional en el mes de setembre.

9 I si suspenc una assignatura, passaré de curs?

És clar que sí. Passaràs, però amb eixa assignatura pendent fins que la recuperes.

10 I si suspens dues assignatures, què passa?

Aleshores sí que hauràs de repetir tot el curs.

11 Puc repetir tantes vegades com vullga?

No, només ho pots fer 2 vegades i en cicles diferents. Sols en circumstàncies excepcionals Conselleria pot autoritzar un any més de permanència. Recorda que passar amb una assignatura pendent no és repetir.

12 Hi ha algun tipus de convalidacions amb l’escola i l’Institut?

Si. Pots fer que en algunes assignatures et posen directament alguna de les teues notes del Centre autoritzat.

13 Què és això que tindré preferencia per a triar col.le o institut?

Per llei, els centres d’ensenyament general tant públics com privats concertats (col.legis i instituts) han de donar prioritat en l’admissió als alumnes que cursen estudis musicals en un centre autoritzat.

També tindràs prioritat en l’elecció d’horari (si hi ha més d’un).

14 Si aprobe l’ensenyança professional ja tinc el títol?

Si, però recorda que l’hauràs de sol.licitar en secretaria.

15 Per a què serveix el títol professional de música?

Per a poder donar classes en escoles de música i per a poder accedir al grau superior.

16 Si ja tinc el títol professional de música, passe directament al grau superior?

No,has de fer una porva d’accés reglada pel decret 132/2001 de 26 de juliol (DOGV 14-8-2001).

CONVALIDACIONS AMB ESO I BATXILLERAT

Optativa de qualsevol curs d’ESO

• Certificat de Grau Elemental (el centre autoritzat haruà d’expresar nota) o
  • Nota de la prova d’accés a GM o
  • Nota de qualsevol assignatura de GM

Area de Música de qualsevol curs:

• Nota d’instrument, sempre que hi haja la següent correspondència.
  • 2n ESO = nota de 1r GM
  • 3r ESO = nota de 2n GM
  • 4t ESO = nota de 3r GM

Batxillerat Centre Autoritzat